Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky Martin Kratochvíl, IČO: 88101495, DIČ: CZ9306054252
Pozorně si přečtěte naše všeobecné obchodní podmínky, které podrobně popisují podmínky pro poskytování úklidových služeb, včetně práv, povinností a právního rámce naší spolupráce.
I. Úvodní ustanovení
1.1 Martin Kratochvíl, se sídlem Medlov 315, 664 66 Medlov, IČO: 88101495, DIČ: CZ9306054252 , poskytuje profesionální úklidové služby.
1.2 Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") upravují veškeré smluvní vztahy mezi naší společností a klienty v souvislosti s poskytováním úklidových služeb.
1.3 Smluvní vztahy mezi stranami se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku České republiky.
II. Definice pojmů
- Klient: Fyzická nebo právnická osoba, která objednává úklidové služby naší společnosti.
- Spotřebitel: Fyzická osoba, která při objednávce úklidových služeb nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání.
- Předmět služby: Konkrétní prostor nebo objekt, kde jsou úklidové služby poskytovány.
- Poskytovatel úklidu: Martin Kratochvíl, jakožto subjekt poskytující úklidové služby.
- Smlouva o poskytování služeb: Dohoda mezi klientem a poskytovatelem úklidu o poskytnutí služeb.
- VOP: Všeobecné obchodní podmínky.
- Úklid: Konkrétní úklidové služby poskytované na základě smlouvy.
- Internetové stránky: https://perfectclean.cz.
- Cena služeb nebo cena: Cena, za kterou jsou úklidové služby poskytovány.
- Více práce: Práce nad rámec původně sjednaného rozsahu služeb.
- Skončení úklidu: Časový okamžik, kdy pracovník dokončí poskytování úklidových služeb a předá předmět úklidu klientovi.
III. Uzavření smlouvy
3.1 Klienti mohou projevit zájem o naše úklidové služby prostřednictvím e-mailu, telefonu, osobně nebo online formulářů.
3.2 Po obdržení žádosti sjednáme s klientem všechny podrobnosti týkající se poskytování úklidových služeb.
3.3 Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je objednávka oboustranně potvrzena.
IV. Úklid, jeho druhy a provedení
4.1 Služba "Pravidelný úklid" zahrnuje:
Utření prachu na nábytku na všech dostupně přístupných místech
Uklizení a vyleštění kuchyňské linky
Umytí a dezinfekce koupelny a WC
Vyleštění zrcadel
Vyluxování čalouněného nábytku
Vysání nebo vytření podlahy
Vynesení odpadků
Zalévání květin
Provonění prostoru
4.2 Služba "Generální úklid" zahrnuje položky "Pravidelný úklid" plus konkrétní dohodnuté úklidové činnosti, jako např.: hloubkové čištění kuchyňských spotřebičů a koupelnových povrchů, mytí oken a dveří.....
4.3 Služba "Samostatné mytí oken a dveří" zahrnuje: leštění, antibakteriální ošetření.
4.4 Služba "Úklid bytových prostor domu" zahrnuje: setření podlah a schodišť, čištění výtahů, otírání klik, desinfekce a čištění sociálních zařízení, vynesení odpadů, zálévání květin.
4.5 Služba "Úklid firemních / komerčních prostor" zahrnuje úklidové služby dle konkrétní domluvy s klientem.
4.6 Klient bere na vědomí, že ceny služeb jsou stanoveny pro standardní znečištění. V případě neobvyklého znečištění je klient povinen na tuto skutečnost předem upozornit.
4.7 V případě silného znečištění si společnost vyhrazuje právo účtovat minimální příplatek 30 % z ceny úklidu nebo takový úklid odmítnout. Popřípadě si cenu domluvit.
4.8 Pracovník se dostaví na dohodnuté místo a provede dohodnutou službu.
4.9 Úklid je prováděn v přiměřeném čase s přiměřenou opatrností.
4.10 Při úklidu jsou využívány běžné úklidové prostředky a nástroje.
4.11 Klient je povinen zajistit pracovníkovi potřebnou součinnost, zejména přístup k místu úklidu a potřebným zařízením.
4.12 Pokud klient potřebnou součinnost neposkytne, je pracovník oprávněn úklid okamžitě ukončit a klient je povinen uhradit plnou cenu úklidu.
4.13 Klient je oprávněn udělovat pokyny a kontrolovat provádění úklidu.
4.14 Klient není oprávněn rozšiřovat rozsah služeb na místě, omezení služeb je možné, ale bez nároku na vrácení peněz.
4.15 Pokud je klient svědkem nebezpečného jednání pracovníka, je povinen okamžitě zasáhnout.
4.16 Klient je povinen převzít předmět úklidu po jeho dokončení. Pokud tak neučiní, považuje se úklid za řádně vykonaný.
V. Doplňkové služby
5.1 Společnost nabízí doplňkové služby jako mytí oken a dveří, čištění spotřebičů a další specifické služby podle dohody.
5.2 Doplňkové služby jsou poskytovány za předem domluvený příplatek.
VI. Úklidové potřeby a vybavení
6.1 Cena běžných úklidových přípravků je zahrnuta v ceně úklidu.
6.2 Používáme vlastní úklidové pomůcky a prostředky.
VII. Místo a čas poskytování služeb
7.1 Klient specifikuje datum a preferovaný čas úklidu při objednávce.
7.2 Společnost si vyhrazuje právo změnit čas nebo trvání úklidu.
7.3 Klient je povinen poskytnout přesnou adresu a kontaktní údaje.
7.4 Klient musí upozornit na hůře dostupná místa nebo možné problémy s přístupem.
7.5 Klient musí být k dispozici před zahájením prvního úklidu pro případnou komunikaci s pracovníkem. Při opakovaných, pravidelných úklidech není další přítomnost klienta vyžadována pokud se nemění rozsah prací.
7.6 Klient má právo stanovit priority úklidu před jeho zahájením.
7.7 Pokud klient neposkytne přesné údaje nebo nebude dostupný při prvních úklidech pokud se tak dohodlo ve smlouvě, je pracovník oprávněn úklid ukončit.
VIII. Úklid v nepřítomnosti klienta
8.1 Doporučujeme, aby po úklidu si klient přebral a odsouhlasil dokončené úklidové práce.
8.2 Na žádost klienta může úklid i předání proběhnout i bez jeho přítomnosti, avšak na jeho vlastní riziko.
8.3 Klient může předat pracovníkovi klíče nebo přístupové údaje na vlastní odpovědnost.
IX. Cena služeb
9.1 Aktuální ceny služeb jsou uvedeny na internetových stránkách společnosti.
9.2 Individuální podmínky musí být sjednány písemně (e-mailem, smlouvou, sms).
9.3 Klient je povinen se před poskytnutím služby seznámit s cenou.
9.4 Pokud cena není uvedena, bude klient informován před poskytnutím služby.
X. Platební podmínky
10.1 Cena za jednorázovou službu je splatná do 7 dnů po provedení úklidu.
10.2 V případě pravidelných služeb se řídí splatnost konkrétními podmínkami smlouvy, kde je uvedená splatnost.
10.3 Cena je považována za uhrazenou v okamžiku připsání na účet společnosti.
10.4 Při prodlení s platbou může společnost pozastavit poskytování služeb vyžadovat úrok z prodlení pokud je uvedený v platné smlouvě.
XI. Reklamace
11.1 Martin Kratochvíl odpovídá za kvalitu poskytnutých úklidových služeb v souladu s platnými právními předpisy České republiky.
11.2 Klient je povinen reklamaci vady poskytnuté služby uplatnit co nejdříve, nejpozději však do 24 hodin od skončení úklidu.
11.3 Reklamaci je nutné podat písemně, ideálně e-mailem, a přiložit fotodokumentaci, která zřetelně popisuje povahu a rozsah vady.
11.4 Po obdržení reklamace posoudíme její oprávněnost a do 3 pracovních dnů klienta informujeme o způsobu řešení.
11.5 V případě oprávněné reklamace bude služba provedena znovu, případně poskytnuta přiměřená sleva z ceny služby.
XII. Závěrečná ustanovení
13.1 Tyto podmínky nabývají účinnosti okamžikem jejich zveřejnění.
13.2 Veškeré dohody a vztahy mezi stranami se řídí právním řádem České republiky.
13.3 Vlastník Martin Kratochvíl
si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli změnit nebo doplnit.
13.4 Změny podmínek budou zveřejněny na internetových stránkách společnosti a klienti budou o změnách informováni při dalším sjednávání služeb.
13.5 Klient potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy s podmínka seznámil.
Tyto podmínky jsou dostupné na našich internetových stránkách.
Tyto VOP nabývají účinnosti dne 1.1.2025